České pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Za sedmero řekami a devíti lesy leží pohádková říše plná kouzel. Ponořte se s námi do světa tradičních českých pohádek z pera Boženy Němcové a Karla Jaromíra Erbena. Tentokrát v novém, ještě kouzelnějším hávu ozdobeném působivě jemnými ilustracemi mladé české výtvarnice Anny-Marie Kohutové.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České pohádky je 330 Kč


Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.