České národní pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České národní pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
České národní pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České národní pohádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České národní pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České národní pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: České národní pohádky; Autor: Erben Karel Jaromír, Němcová Božena, Čemus Otakar; – České národní pohádky s ilustracemi Otakara Čemuse. – Kniha obsahuje pohádky Karla Jaromíra Erbena a Boženy Němcové. – Dlouhý, Široký a Bystrozraký, Sedmero krkavců, Budulínek, O nenasytovi, Chytrá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České národní pohádky je 133 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Karel Jaromír Erben, Božena Němcová, Otakar Čemus
Výběr knih vydavatele Vydavatelství Akvarel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství Akvarel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.