Chapter House Dune (The Sixth Dune Novel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 251 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chapter House Dune (The Sixth Dune Novel) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chapter House Dune (The Sixth Dune Novel) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chapter House Dune (The Sixth Dune Novel) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Chapter House Dune (The Sixth Dune Novel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Chapter House Dune (The Sixth Dune Novel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Chapter House Dune (The Sixth Dune Novel) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
The epic that began with the HUGO and NEBULA Award-winning classic DUNE -- now a major motion picture from the director of Blade Runner 2049 and Arrival -- continues ...The long-established galactic order is passing. The Honoured Matres, ruthless and all-conquering, have destroyed the planet…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chapter House Dune (The Sixth Dune Novel) je 269 Kč

Výběr knih autora Frank Herbert

Zobrazit všechny knihy autora Frank Herbert
Výběr knih vydavatele Gollancz

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gollancz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.