Children of Dune, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Children of Dune, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Children of Dune, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Children of Dune, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Children of Dune, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Children of Dune, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Children of Dune, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Children of Dune, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Book Three in the Magnificent Dune Chronicles—the Bestselling Science Fiction Adventure of All TimeThe Children of Dune are twin siblings Leto and Ghanima Atreides, whose father, the Emperor Paul Muad’Dib, disappeared in the desert wastelands of Arrakis nine years ago. Like their father, the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Children of Dune, 1. vydání je 242 Kč

Výběr knih autora Frank Herbert

Zobrazit všechny knihy autora Frank Herbert
Výběr knih vydavatele Ace

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ace
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.