The Great Dune Trilogy : Dune, Dune Messiah, Children of Dune, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 584 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Great Dune Trilogy : Dune, Dune Messiah, Children of Dune, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
584 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Great Dune Trilogy : Dune, Dune Messiah, Children of Dune, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
670 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Great Dune Trilogy : Dune, Dune Messiah, Children of Dune, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
590 Kč
Není skladem

Krátký popis
Three of the greatest SF novels in the world in one bumper omnibus ‘An astonishing science fiction phenomenon’ WASHINGTON POST Herbert’s evocative, epic tales are set on the desert planet Arrakis, the focus for a complex political and military struggle with galaxy-wide repercussions. Arrakis is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Great Dune Trilogy : Dune, Dune Messiah, Children of Dune, 1. vydání je 614 Kč

Výběr knih autora Frank Herbert

Zobrazit všechny knihy autora Frank Herbert
Výběr knih vydavatele Gollancz

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gollancz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.