God Emperor of Dune (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

God Emperor of Dune (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
God Emperor of Dune (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

God Emperor of Dune (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
God Emperor of Dune (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

God Emperor of Dune (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Book Four in the Magnificent Dune Chronicles-the Bestselling Science Fiction Adventure of All Time Millennia have passed on Arrakis, and the once-desert planet is green with life. Leto Atreides, the son of the world's savior, the Emperor Paul Muad'Dib, is still alive but far from human. To…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy God Emperor of Dune (Defekt) je 215 Kč

Výběr knih autora Frank Herbert

Zobrazit všechny knihy autora Frank Herbert
Výběr knih vydavatele Ace

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ace
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.