DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
484 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
442 Kč
Není skladem

DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
496 Kč
Není skladem

DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy DUNE: The Graphic Novel, Book 1: Dune je 463 Kč

Výběr knih autora Frank Herbert

Zobrazit všechny knihy autora Frank Herbert
Výběr knih vydavatele Abrams

Zobrazit všechny knihy vydavatele Abrams
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.