Chyžná

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 413 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chyžná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Chyžná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chyžná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
540 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chyžná koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
503 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chyžná koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
589 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chyžná koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
540 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Chyžná koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
540 Kč
Není skladem

Krátký popis
Som vaša chyžná. Poznám vaše tajomstvá. Ale čo viete vy o mne?Molly miluje svoju prácu. Každé ráno sa teší na to, ako si oblečie snehobielu naškrobenú uniformu, vezme vozík s čistiacimi prostriedkami, doplní mydielka a šampóny a pustí sa do upratovania izieb v honosnom hoteli Regency Grand. Je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chyžná je 509 Kč

Výběr knih autora Prose Nita

Zobrazit všechny knihy autora Prose Nita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.