Keď svrbí voška a kýve sa zub

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 484 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Keď svrbí voška a kýve sa zub koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
484 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď svrbí voška a kýve sa zub koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
560 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Keď svrbí voška a kýve sa zub koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
513 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jasne, zrozumiteľne a najmä empaticky o zdraví tých najmenších. Trojnásobný otec a lekár pre deti a dorast Vitor Gatinho vysvetľuje v 500 otázkach a odpovediach všetko, čo treba vedieť o bežných detských chorobách, očkovaní a samotnom vývoji dieťaťa od škôlky až po pubertu – a to bez…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Keď svrbí voška a kýve sa zub je 519 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.