Jazdkyňa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 441 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jazdkyňa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jazdkyňa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
453 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jazdkyňa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
514 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jazdkyňa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
526 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jazdkyňa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
616 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jazdkyňa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
564 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nebojácne ženy, pokrvné puto, súťaživosť a vášeň pre rýchle kone Špičkové jazdkyne Maggie Atwoodová a Becky McCabeová, matka a dcéra, si sľúbili, že nikdy nebudú súťažiť jedna proti druhej. No dramatické a náročné kvalifikačné súťaže pred olympiádou v Paríži všetko zmenia. Každá túži stať sa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jazdkyňa je 513 Kč

Výběr knih autorů James Patterson , Mike Lupica

Zobrazit všechny knihy autora James Patterson, Mike Lupica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.