Apartmán v Paríži

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Apartmán v Paríži koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Apartmán v Paríži koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apartmán v Paríži koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apartmán v Paríži koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apartmán v Paríži koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
482 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apartmán v Paríži koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
441 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všetci sú susedia. Všetci sú podozriví. A všetci niečo taja.Jess potrebuje začať odznova. Je osamelá, bez peňazí a práve prišla nie práve najšťastnejším spôsobom o prácu. Jej nevlastný brat Ben síce nebol nadšený, keď ho požiadala, či môže uňho chvíľu bývať, no nepovedal nie. Koniec koncov, v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Apartmán v Paríži je 408 Kč

Výběr knih autora Lucy Foley

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Foley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.