Hviezdna brána

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hviezdna brána koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hviezdna brána koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hviezdna brána koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hviezdna brána koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hviezdna brána koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hviezdna brána koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vianočný príbeh o deťoch, rodičoch a pravde. Ronja a jej staršia sestra žijú s otcom v chudobnej štvrti Osla, v Tøyene. Nemajú toho veľa, ale majú jeden druhého. Šarmantný otec zbožňuje svoje dcéry, ale ešte viac miluje alkohol a oslavy v krčme. Blížia sa Vianoce a ich otec znovu prišiel o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hviezdna brána je 343 Kč

Výběr knih autora Rishoi Ingvild H.

Zobrazit všechny knihy autora Rishoi Ingvild H.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.