Čítanka: Velká tiskací písmena

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 103 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čítanka: Velká tiskací písmena koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čítanka: Velká tiskací písmena koupíte na Albatros
Albatros
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čítanka: Velká tiskací písmena koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čítanka: Velká tiskací písmena koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čítanka: Velká tiskací písmena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
121 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čítanka: Velká tiskací písmena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čítanka: Velká tiskací písmena koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
106 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bohatě ilustrovaná pracovní čítanka pro nácvik čtení genetickou metodouBohatě ilustrovaná pracovní čítanka pro nácvik čtení genetickou metodou. Čítanka – velká tiskací písmena je koncipována především jako doplňkový učební materiál k výuce čtení genetickou metodou. Obsahuje smysluplné a pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čítanka: Velká tiskací písmena je 113 Kč

Výběr knih autora Dita Nastoupilová

Zobrazit všechny knihy autora Dita Nastoupilová
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.