Co jsem nezapomněl aneb Z deníku potulného písničkáře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 320 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co jsem nezapomněl aneb Z deníku potulného písničkáře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Co jsem nezapomněl aneb Z deníku potulného písničkáře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co jsem nezapomněl aneb Z deníku potulného písničkáře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co jsem nezapomněl aneb Z deníku potulného písničkáře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co jsem nezapomněl aneb Z deníku potulného písničkáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Co jsem nezapomněl aneb Z deníku potulného písničkáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Není skladem

Co jsem nezapomněl aneb Z deníku potulného písničkáře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
328 Kč
Není skladem

Krátký popis
Název vzpomínek básníka, prozaika a písničkáře Jana Buriana (nar. 26. března 1952) Co jsem nezapomněl naznačuje jistou spřízněnost s jeho starším textem Rychle než to zapomenu. V letech 1982 až 1985 si Jan Burian psal soukromé zápisky, které vydal v samizdatu. S ohledem na skutečnost, že se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co jsem nezapomněl aneb Z deníku potulného písničkáře je 332 Kč

Výběr knih autora Jan Burian

Zobrazit všechny knihy autora Jan Burian
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.