Čoko Battle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čoko Battle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Čoko Battle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čoko Battle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zábavná kartová hra pre deti od 4 rokov o zbieraní tých najlepších kúskov čokoládiek. Systémom ako napr. v kvartete si hráči navzájom pýtajú konkrétne príchute čokolády a vypĺňajú svoju hraciu plochu (vo forme alobalu z čokolády). Popri tom môžu získavať a využívať špeciálne žetóny (akcie),…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čoko Battle je 372 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Ludopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ludopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.