Čtyři po půlnoci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 438 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtyři po půlnoci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Čtyři po půlnoci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
440 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři po půlnoci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
489 Kč
Není skladem

Čtyři po půlnoci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
480 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři po půlnoci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
537 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři po půlnoci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
540 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři po půlnoci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
492 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Čtyři po půlnoci (obsahující čtyři novely – Časožrouti, Skryté okno do skryté zahrady, Policajt z knihovny, Sluneční pes) u nás poprvé vychází jako celek. V Časožroutech zmizí při záhadném letu většina cestujících. Ve Skrytém oknu do skryté zahrady vtrhne do života osamělého literáta…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtyři po půlnoci je 488 Kč

Výběr knih autora Stephen King

Zobrazit všechny knihy autora Stephen King
Výběr knih vydavatele Pavel Dobrovský - Beta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Dobrovský - Beta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.