Daj gól, Carlos!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daj gól, Carlos! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Daj gól, Carlos! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
304 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mladý futbalista z obľúbenej knižky Prihraj Carlos! sa vracia na scénu, teda na ihrisko. Na pláži zachráni topiaceho sa človeka, z ktorého sa vykľuje majiteľ futbalovej akadémie. Ponúkne mu v nej miesto a Carlos sa zrazu ocitne vo svete veľkého futbalu. Po návrate z majstrovstiev zarezáva v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daj gól, Carlos! je 300 Kč

Výběr knih autora Július Belan

Zobrazit všechny knihy autora Július Belan
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.