DaÚ 2/2024 Daňové přiznání FO - Zálohy na daň z příjmů, OSVČ a zúčtování zdravotního pojištění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

DaÚ 2/2024 Daňové přiznání FO - Zálohy na daň z příjmů, OSVČ a zúčtování zdravotního pojištění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
DaÚ 2/2024 Daňové přiznání FO - Zálohy na daň z příjmů, OSVČ a zúčtování zdravotního pojištění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

DaÚ 2/2024 Daňové přiznání FO - Zálohy na daň z příjmů, OSVČ a zúčtování zdravotního pojištění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

DaÚ 2/2024 Daňové přiznání FO - Zálohy na daň z příjmů, OSVČ a zúčtování zdravotního pojištění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Víte, kdy je poplatník daně z příjmů FO povinen podat daňové přiznání za kalendářní rok? Jaké sou zákonné podmínky na placení záloh na daň z příjmů nebo jaké sankce může zdravotní pojišťovna použít v případě, když podnikatel nepodá Přehled? Odpověď na dané otázky nalezněte v aktuálním čísle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy DaÚ 2/2024 Daňové přiznání FO - Zálohy na daň z příjmů, OSVČ a zúčtování zdravotního pojištění je 237 Kč

Výběr knih autora Martin Děrgel

Zobrazit všechny knihy autora Martin Děrgel
Výběr knih vydavatele Poradce s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.