Dar zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dar zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dar zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dar zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dar zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Poklad Tvého zdraví leží ukrytý ve třech komnatách. První je komnata stravy a tělu prospěšných látek, v druhé najdeš vitální sílu a různé energie a v třetí místnosti si nabereš síly duchovní podle ušlechtilosti své povahy a charakteru.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dar zdraví je 235 Kč

Výběr knih autora Miroslav Hrabica

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Hrabica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.