Skrze mne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skrze mne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Skrze mne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je souborem 1424 krátkých myšlenek, 311 básniček, 117 textů a několika dalších autorových zápisků (podrobněji obsah knihy na konci ukázky z ní). Každý člověk se snaží být užitečný a má ostatní lidi rád. Každého také potěší, když ho pochválí jeho partner, vedoucí v práci či kamarád. Někdy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skrze mne je 214 Kč

Výběr knih autora Miroslav Hrabica

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Hrabica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.