Prvky, vitaminy a byliny trochu jinak

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prvky, vitaminy a byliny trochu jinak koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prvky, vitaminy a byliny trochu jinak koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prvky, vitaminy a byliny trochu jinak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha netradičně pojednává o tématu prvků a vitaminů potřebných pro život člověka a nově přináší i "Zpěv bylin". Poodkrývá zákonitosti vzniku a rozvoje různých onemocnění a snaží se umocnit účinek prostředků pro jejich léčení. Probouzí zájem nejen o poznání získané pílí a rozumem, ale také o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prvky, vitaminy a byliny trochu jinak je 178 Kč

Výběr knih autora Miroslav Hrabica

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Hrabica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.