Láska - cesta ke zdraví i k Bohu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska - cesta ke zdraví i k Bohu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska - cesta ke zdraví i k Bohu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Láska - cesta ke zdraví i k Bohu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
98 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Láska - cesta ke zdraví i k Bohu - Hrabica Miroslav. Kniha, která chce čtenáře pohladit slovy, verši i písní a nabídnout mu pestrobarevný střípek štěstí. Publikace: Láska - cesta ke zdraví i k Bohu - Hrabica Miroslav.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska - cesta ke zdraví i k Bohu je 117 Kč

Výběr knih autora Miroslav Hrabica

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Hrabica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.