Deadpool: Drákulova výzva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 393 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deadpool: Drákulova výzva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deadpool: Drákulova výzva koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deadpool: Drákulova výzva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Deadpool: Drákulova výzva koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
360 Kč
Není skladem

Krátký popis
První Deadpoolův komiks u nás – a hned jeho nejlepší a největší mise! Slavného užvaněného žoldáka si najal samotný Drákula, aby mu doručil tajemnou zásilku. To je startovním výstřelem k zběsilému závodu přes celý svět, ve kterém půjdou po Deadpoolovi všichni tvoři i netvoři – a stranou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deadpool: Drákulova výzva je 361 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Brian Posehn, Scott Koblish, Reilly Brown, Dugan Gerry
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.