Démoničtí vládci českých a moravských hor

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Démoničtí vládci českých a moravských hor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Démoničtí vládci českých a moravských hor koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Démoničtí vládci českých a moravských hor koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Démoničtí vládci českých a moravských hor koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Démoničtí vládci českých a moravských hor koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
202 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zkušený lovec záhad Otomar Dvořák se tentokrát vydal na vrcholy hor, aby tam hledal sídla tajemných démonických vládců. Snad jsou to potomci pohanských božstev, snad zosobnění nelítostných přírodních sil… Připomeneme si magické rituály u pramenů Labe, povíme si, jak probíhala bitva krále…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Démoničtí vládci českých a moravských hor je 203 Kč

Výběr knih autora Otomar Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Černý drak

Zobrazit všechny knihy vydavatele Černý drak
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.