Utajené hrady a zámky III. aneb Prahou potřetí po stopách panských sídel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Utajené hrady a zámky III. aneb Prahou potřetí po stopách panských sídel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky III. aneb Prahou potřetí po stopách panských sídel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky III. aneb Prahou potřetí po stopách panských sídel koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky III. aneb Prahou potřetí po stopách panských sídel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Krátký popis
Otomar Dvořák a Josef Pepson Snětivý se již potřetí vypravili do rozmanitých koutů Prahy, na břehy Vltavy i dalších toků a vodních ploch, do zakletých areálů a k výstavným palácům; opět Vám slovem a obrazem představí utajené klenoty v netušených souvislostech a na nečekaných místech.K jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Utajené hrady a zámky III. aneb Prahou potřetí po stopách panských sídel je 226 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Josef Pepson Snětivý, Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.