Tajemné stezky - Po stopách čarodějů podél říčky Střely

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemné stezky - Po stopách čarodějů podél říčky Střely koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Po stopách čarodějů podél říčky Střely koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Po stopách čarodějů podél říčky Střely koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tajemné stezky - Po stopách čarodějů podél říčky Střely koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Tajemné stezky - Po stopách čarodějů podél říčky Střely koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spisovatel Otomar Dvořák nás tentokrát zve do krajiny bizarních stolových hor, které jako by přímo vystoupily z mýtů a pohádek. Své putování začneme v klášteře Teplá, založeném rytířem Hroznatou, poznáme překvapivou historii léčivých pramenů Mariánských Lázní i zdejší zlověstné démony. Pověst o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemné stezky - Po stopách čarodějů podél říčky Střely je 242 Kč

Výběr knih autora Otomar Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.