Utajené hrady a zámky I. aneb Prahou po stopách panských sídel, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Utajené hrady a zámky I. aneb Prahou po stopách panských sídel, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky I. aneb Prahou po stopách panských sídel, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky I. aneb Prahou po stopách panských sídel, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utajené hrady a zámky I. aneb Prahou po stopách panských sídel, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Česká republika – Praha – památky – historieZkušení spisovatelé a cestovatelé Otomar Dvořák a Josef Pepson Snětivý vás znovu zvou na objevné cesty. Po úspěchu prvního vydání knihy Utajené hrady a zámky I., které je prakticky vyprodané, vám přinášejí vydání druhé, aktualizované. Opět se vydali…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Utajené hrady a zámky I. aneb Prahou po stopách panských sídel, 2. vydání je 256 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Josef Pepson Snětivý, Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.