Deset podob zla - Dramatické příběhy ze zákulisí historie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deset podob zla - Dramatické příběhy ze zákulisí historie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deset podob zla - Dramatické příběhy ze zákulisí historie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deset podob zla - Dramatické příběhy ze zákulisí historie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deset podob zla - Dramatické příběhy ze zákulisí historie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Deset podob zla - Dramatické příběhy ze zákulisí historie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Vše, co o novodobé historii víme a předkládáme k uvěření našim potomků, je jen vrcholem ledovce. To vespod se odkrývá jen nesnadno a po zlomcích,“ tvrdil již před lety americký historik William L. Shirer, a i dnes je třeba mu dát za pravdu. Což ovšem neznamená, že se o hledání takových zlomků…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deset podob zla - Dramatické příběhy ze zákulisí historie je 82 Kč

Výběr knih autora Roman Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.