Půjdu do pekla spokojen - Adolf Eichmann: životní dráha masového vraha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 145 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Půjdu do pekla spokojen - Adolf Eichmann: životní dráha masového vraha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
145 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půjdu do pekla spokojen - Adolf Eichmann: životní dráha masového vraha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půjdu do pekla spokojen - Adolf Eichmann: životní dráha masového vraha koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Půjdu do pekla spokojen - Adolf Eichmann: životní dráha masového vraha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Půjdu do pekla spokojen - Adolf Eichmann: životní dráha masového vraha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Půjdu do pekla spokojen - Adolf Eichmann: životní dráha masového vraha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je to fascinující příběh. Vysoký důstojník SS Adolf Eichmann, pověřený uskutečněním obludného plánu vyhlazení židovského obyvatelstva na všech územích ovládaných nacistickým Německem, patří k nejbizarnějším osobnostem 20. století. Pilný úředník smrti, vzorný otec rodiny, poslušný, vlastního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Půjdu do pekla spokojen - Adolf Eichmann: životní dráha masového vraha je 152 Kč

Výběr knih autora Roman Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.