Trýznivý soumrak bohů - Duben a květen 1945: cestu „třetí říše“ k porážce lemovaly zločiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 156 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trýznivý soumrak bohů - Duben a květen 1945: cestu „třetí říše“ k porážce lemovaly zločiny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trýznivý soumrak bohů - Duben a květen 1945: cestu „třetí říše“ k porážce lemovaly zločiny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trýznivý soumrak bohů - Duben a květen 1945: cestu „třetí říše“ k porážce lemovaly zločiny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trýznivý soumrak bohů - Duben a květen 1945: cestu „třetí říše“ k porážce lemovaly zločiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Trýznivý soumrak bohů - Duben a květen 1945: cestu „třetí říše“ k porážce lemovaly zločiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem

Krátký popis
Strhujícím vyprávěním nás autor zavádí k těžce zkoušeným obyvatelům valašských hor, ale i do míst, kde docházelo k hromadným popravám i v době, kdy představitelé hitlerovského Německa již podepisovali bezpodmínečnou kapitulaci a žádali o velkomyslnost vítězů.Roman Cílek, jeden z nejplodnějších…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Trýznivý soumrak bohů - Duben a květen 1945: cestu „třetí říše“ k porážce lemovaly zločiny je 156 Kč

Výběr knih autora Roman Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek
Výběr knih vydavatele Vega-L

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vega-L
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.