Zapomeňte, že jste byli lidmi - Nacistické koncentrační tábory - symbol barbarství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zapomeňte, že jste byli lidmi - Nacistické koncentrační tábory - symbol barbarství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zapomeňte, že jste byli lidmi - Nacistické koncentrační tábory - symbol barbarství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zapomeňte, že jste byli lidmi - Nacistické koncentrační tábory - symbol barbarství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Zapomeňte, že jste byli lidmi - Nacistické koncentrační tábory - symbol barbarství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Není skladem

Zapomeňte, že jste byli lidmi - Nacistické koncentrační tábory - symbol barbarství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak snadné a pohodlné je otočit se zády k minulosti. A jak je to také nestatečné!Dá-li se to takto říci, pak tato kniha, jejíž třetí vydání vám nabízíme, je pobouřenou autorskou vzpourou proti stavu, kdy se téma nacistických koncentračních táboru vytrácí z vědomí naší společnosti a je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zapomeňte, že jste byli lidmi - Nacistické koncentrační tábory - symbol barbarství je 243 Kč

Výběr knih autorů Roman Cílek , Miloslav Moulis

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek, Miloslav Moulis
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.