Doteky hněvu - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doteky hněvu - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky hněvu - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky hněvu - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky hněvu - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kmenový autor nakladatelství MarieTum předkládá čtenářům závěrečnou část svým způsobem unikátní a čtenáři vyhledávané pentalogie dramatických, psychologicky laděných kriminálních příběhů podle skutečných událostí spojených v názvu slovem "Doteky" (předchozí tituly: Doteky smrti, Doteky strachu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doteky hněvu - Dramatické kriminální příběhy podle skutečných událostí je 167 Kč

Výběr knih autora Roman Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek
Výběr knih vydavatele MarieTum

Zobrazit všechny knihy vydavatele MarieTum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.