Die Kirche des Gegeisselten Heilands in Dyje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 327 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Die Kirche des Gegeisselten Heilands in Dyje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Die Kirche des Gegeisselten Heilands in Dyje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Die Kirche des Gegeisselten Heilands in Dyje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Die Kirche des Gegeisselten Heilands in Dyje; Autor: Kroupa Jiří, Wörgötter Zora; Publikace věnovaná poutnímu kostelu Bičovaného Spasitele v Dyji a zejména jeho umělecky mimořádně hodnotné výzdobě.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Die Kirche des Gegeisselten Heilands in Dyje je 334 Kč

Výběr knih autora Jiří Kroupa

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kroupa
Výběr knih vydavatele Moravská galerie v Brně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moravská galerie v Brně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.