Telč: Historické centrum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Telč: Historické centrum koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Telč: Historické centrum koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Telč: Historické centrum koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Telč: Historické centrum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jako další z edice UNESCO vydává nakladatelství FOIBOS BOOKS knihu o historickém jádru města Telče. Telč představuje jedinečné celistvě dochované drobnější středověké město s vodním opevněním, dominantním zámkem dochovaným v podobě pozdně gotických a renesančních přestaveb a s mimořádně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Telč: Historické centrum je 322 Kč

Výběr knih autorů Ondřej Jakubec , Jiří Kroupa

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Jakubec, Jiří Kroupa
Výběr knih vydavatele Foibos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Foibos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.