Odborná spôsobilosť v elektrotechnike 2.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 709 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odborná spôsobilosť v elektrotechnike 2. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
709 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Odborná spôsobilosť v elektrotechnike 2. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
757 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Učebnica Odborná spôsobilosť v elektrotechnike 2 svojím obsahom nadväzuje na jej prvú časť. Učebnica je zameraná na uzemnenie a ochranné vodiče elektrických zariadení, ochranu objektov pred bleskami, ochranu proti nadprúdom, kladenie silových elektrických rozvodov, vnútorné elektrické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odborná spôsobilosť v elektrotechnike 2. je 733 Kč

Výběr knih autorů Ján Meravý , Jiří Kroupa

Zobrazit všechny knihy autora Ján Meravý, Jiří Kroupa
Výběr knih vydavatele Expol Pedagogika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Expol Pedagogika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.