Digital Minimalism

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Digital Minimalism koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Digital Minimalism koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digital Minimalism koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digital Minimalism koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digital Minimalism koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Digital Minimalism koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
397 Kč
Není skladem

Krátký popis
Learn how to switch off and find calm - from the New York Times bestselling author of A World Without Email ''Digital Minimalism is the Marie Kondo of technology'' Evening Standard ''An eloquent, powerful and enjoyably practical guide to cutting back on screen time'' The Times ''An urgent call…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Digital Minimalism je 288 Kč

Výběr knih autora Cal Newport

Zobrazit všechny knihy autora Cal Newport
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.