Doktor Proktor a konec světa. Možná...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doktor Proktor a konec světa. Možná... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Doktor Proktor a konec světa. Možná... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejprve se začala ztrácet diakritika, pak ponožky a nakonec i vlastní názor - to vypadá na invazi z vesmíru. Diktatuře šířené hypnózou z televizních obrazovek je třeba se bránit. Doktor, Bulík a Líza tedy zakládají revoluční skupinku, k níž se přidá dokonce i paní učitelka Strobeová a další…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doktor Proktor a konec světa. Možná... je 274 Kč

Výběr knih autora Jo Nesbo

Zobrazit všechny knihy autora Jo Nesbo
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.