Domra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rakouský autor zachycuje v románu dění spojené se spalováním a pohřbíváním mrtvých v indickém městě Váránasí a život tamního obyvatelstva. Formou detailních, záměrně monotónních záznamů pozorování vypravěče, které prokládá jeho vzpomínkami na dětství v korutanské vesnici a snovými vizemi,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domra je 152 Kč

Výběr knih autorů Josef Winkler , Marie Frolíková

Zobrazit všechny knihy autora Josef Winkler, Marie Frolíková
Výběr knih vydavatele Archa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Archa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.