Draze zaplatíš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 329 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Draze zaplatíš koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Draze zaplatíš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Draze zaplatíš koupíte na Albatros
Albatros
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Draze zaplatíš koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Draze zaplatíš koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Draze zaplatíš koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pomsta bude hořká. Čtvrtý případ Kay Hunterové. Skřípění brzd. Pach spálené gumy. Tříštící se sklo. Za temné podzimní noci dojde k dopravní nehodě, která odhalí znepokojivé spiknutí. Vyšetřování se ujímá detektiv seržantka Kay Hunterová, kterou stopy dovedou až k brutálnímu sériovému vrahovi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Draze zaplatíš je 358 Kč

Výběr knih autora Rachel Amphlett

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Amphlett
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.