Krvavé tajemství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krvavé tajemství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Krvavé tajemství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Krvavé tajemství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé tajemství koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé tajemství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé tajemství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavé tajemství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Večírek na zahradě kentského zámečku se nečekaně zvrtne, když je objevena mrtvola šestnáctileté Sophie, na jejíž počest se slavnost konala. Přestože se nejdřív zdá, že policie jde na jistotu, podezřelých je nakonec mnohem víc. Aby Kay Hunterová zjistila, kdo za vraždou stojí, musí odhalit temná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krvavé tajemství je 329 Kč

Výběr knih autora Rachel Amphlett

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Amphlett
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.