Vyděšená k smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vyděšená k smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyděšená k smrti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyděšená k smrti koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyděšená k smrti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyděšená k smrti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyděšená k smrti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sériový vrah, který zabíjí pro zábavu. Vyšetřovatelka, která touží po odplatě. V budově opuštěné biologické laboratoře je nalezeno tělo zmizelé studentky. Vypadá to na únos, který se zvrtnul, ale detektiv seržant Kay Hunterová o tom není přesvědčená – a ve svém podezření se jen utvrdí, když je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vyděšená k smrti je 354 Kč

Výběr knih autora Rachel Amphlett

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Amphlett
Výběr knih vydavatele Domino

Zobrazit všechny knihy vydavatele Domino
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.