Hra o čas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 322 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hra o čas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o čas koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o čas koupíte na Albatros
Albatros
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o čas koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o čas koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o čas koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Loajalita vás může stát všechno. Pátý případ Kay Hunterové. Detektiv Kay Hunterová se po vynucené pauze vrací zpátky do práce a zjišťuje, že nebyla jedinou obětí svého předchozího vyšetřování. Detektiv inspektor Devon Sharp je i nadále postaven mimo službu. Kay hodlá očistit jeho jméno, jak se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hra o čas je 352 Kč

Výběr knih autora Rachel Amphlett

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Amphlett
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.