Slehla se zem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 449 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slehla se zem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Detektiv Kay Hunterová je přivolána na místo činu, kde náhodní cyklisté objevili šokující důkaz vraždy. Oběť však podle jediné nalezené části těla není snadné identifikovat. Když se v kentské krajině začnou objevovat rozřezané ostatky dalších lidí, je jasné, že jde o dílo sériového vraha.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slehla se zem je 449 Kč

Výběr knih autora Rachel Amphlett

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Amphlett
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.