Dřevní houby v přírodě a kuchyni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 378 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dřevní houby v přírodě a kuchyni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dřevní houby v přírodě a kuchyni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dřevní houby v přírodě a kuchyni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Není skladem

Dřevní houby v přírodě a kuchyni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dřevní houby v přírodě a kuchyni koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha je určena praktickým houbařům i všem zájemcům o užitečné dary přírody. Nabízí přehled u nás rostoucích jedlých a léčivých dřevních druhů hub, které lze najít nejen v lesích, ale i v městských parcích, alejích a sadech prakticky po celý rok. Seznamuje s dobou jejich výskytu a kromě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dřevní houby v přírodě a kuchyni je 381 Kč

Výběr knih autorů Radomír Socha , Vít Aleš

Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha, Vít Aleš
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.