Vílí býlí - Tajemství kouzelného herbáře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vílí býlí - Tajemství kouzelného herbáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vílí býlí - Tajemství kouzelného herbáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vílí býlí - Tajemství kouzelného herbáře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vílí býlí - Tajemství kouzelného herbáře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vílí býlí - Tajemství kouzelného herbáře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vílí býlí - Tajemství kouzelného herbáře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když holčička Janinka objeví na půdě babiččiny chaloupky starodávný ilustrovaný herbář, začnou se dít podivné věci. Herbář je totiž kouzelný a ukrývá v sobě neuvěřitelná překvapení. S pomocí víl se holčička dostane do čarovné říše víl a skřítků, kde zažije neobyčejná dobrodružství a pozná mnohá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vílí býlí - Tajemství kouzelného herbáře je 255 Kč

Výběr knih autora Radomír Socha

Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.