Skřítek Svatojánek, víla Lucinka a zvířátka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skřítek Svatojánek, víla Lucinka a zvířátka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Skřítek Svatojánek, víla Lucinka a zvířátka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skřítek Svatojánek, víla Lucinka a zvířátka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skřítek Svatojánek, víla Lucinka a zvířátka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skřítek Svatojánek, víla Lucinka a zvířátka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Skřítek Svatojánek, víla Lucinka a zvířátka - Socha Radomír. Knížka zachycuje dobrodružné příhody skřítka Svatojánka a víly Lucinky. Dočtete se o tom, jak se Svatojánek vypravil pro mlhu na šatičky pro Lucinku a přitom nazlobil hastrmana, a jak se mu podařilo o svatojánské noci…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skřítek Svatojánek, víla Lucinka a zvířátka je 181 Kč

Výběr knih autora Radomír Socha

Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha
Výběr knih vydavatele KRIGL

Zobrazit všechny knihy vydavatele KRIGL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.