Sbíráme čirůvky a další chutné houby do naší kuchyně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sbíráme čirůvky a další chutné houby do naší kuchyně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sbíráme čirůvky a další chutné houby do naší kuchyně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
445 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sbíráme čirůvky a další chutné houby do naší kuchyně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sbíráme čirůvky a další chutné houby do naší kuchyně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sbíráme čirůvky a další chutné houby do naší kuchyně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha pojednává tentokrát o čirůvkách. Tak jako v případě knihy o holubinkách obsahuje i tato receptář nejchutnějších jídel připravených z čirůvek. A není to jen všeobecně známá čirůvka májovka - v publikaci je odborně popsáno 65 druhů čirůvek včetně nejedlých a jedovatých druhů a jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sbíráme čirůvky a další chutné houby do naší kuchyně je 431 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Radomír Socha, Jiří Baier, Václav Hálek
Výběr knih vydavatele Aventinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aventinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.