Druhá derivace touhy - Pravdoláskaři a Bohémové

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Druhá derivace touhy - Pravdoláskaři a Bohémové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Druhá derivace touhy - Pravdoláskaři a Bohémové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá derivace touhy - Pravdoláskaři a Bohémové koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá derivace touhy - Pravdoláskaři a Bohémové koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá derivace touhy - Pravdoláskaři a Bohémové koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhá derivace touhy - Pravdoláskaři a Bohémové koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí kniha trilogie úvah Druhá derivace touhy nadčasově komentuje události, které se během našich životů dotýkaly nás všech. Tomáš Sedláček je však nazírá veskrze jinak, čerstvě: politiku a ekonomii vnímá optikou filozofie, teologie a psychologie, rád hledá náš odraz ve filmech a příbězích, po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Druhá derivace touhy - Pravdoláskaři a Bohémové je 302 Kč

Výběr knih autora Tomáš Sedláček

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Sedláček
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.