Dva, tři, čtyři, pět - tohle je náš svět: čísla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dva, tři, čtyři, pět - tohle je náš svět: čísla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dva, tři, čtyři, pět - tohle je náš svět: čísla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dva, tři, čtyři, pět - tohle je náš svět: čísla koupíte na Albatros
Albatros
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dva, tři, čtyři, pět - tohle je náš svět: čísla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dva, tři, čtyři, pět - tohle je náš svět: čísla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Dva, tři, čtyři, pět - tohle je náš svět: čísla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
187 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato knížečka je celá o číslicích a číslech! Najdete je všechny? Na každé stránce se dozvídáme, že číslice nás denně obklopují všude, a mohou sloužit dokonce i k mluvě beze slov. Ti nejmladší jsou postupně seznamováni s řečí čísel, znaků, nápisů a vzkazů, takže jsou jim z obrázků srozumitelné a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dva, tři, čtyři, pět - tohle je náš svět: čísla je 185 Kč

Výběr knih autora Joanna Bartosik

Zobrazit všechny knihy autora Joanna Bartosik
Výběr knih vydavatele Meander

Zobrazit všechny knihy vydavatele Meander
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.