Edo a Ferdo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Edo a Ferdo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Edo a Ferdo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
137 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Edo a Ferdo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem

Krátký popis
Psí kamaráti Edo a Ferdo sa stretli, keď Edo konečne ušiel svojmu zlému pánovi. Zažívajú spolu mnoho dobrodružstiev, a to nielen vo dvojici. Neodmysliteľným spoločníkom psíka Ferda je blšiak Oskar. Keď sa však jedného dňa Oskar rozhodol, že Ferdov kožuštek vymení za cirkus, pre obidvoch…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Edo a Ferdo je 184 Kč

Výběr knih autorů Irena Kaftanová , Josef Quis

Zobrazit všechny knihy autora Irena Kaftanová, Josef Quis
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladateľstvo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladateľstvo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.